AiMsYa....

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 21, 2010

~Kasih Sayang xDpt Terungkap dGn Kata2~


huhu... saje je... ske video nie...
kowang pown tgok la....



video

Sunday, November 14, 2010

~aKtiViti AiMsYa WanEy Wif AyuMi Riza~

hye...hermmm.....actlykan...aku nie ske sgt amex pic.... hehe....so,, actvt harian aku kompom la amex pic kn... but, 2 dlu2 la.. skang jarang ngat dah.... rini bowink sgt2.. so, aku n my rumate c ayumi nie...wat la keje kami... men mekup2... hahaha... amex pic la after dat kn....kunun tomey sgt la... padahal hampeh... but,,, kite syukur n nikmat kurniaan Nya...



~ni pic kami yg sgt comel hahahah~
budget sopan sket la kn....





~haha... ni muke aku uduh sket... adeii mulut nape g2....~
edited by Ayumi la nie... canteq kn... aku pown ske....





huhu... ape kono plak nie...hehehehe...
muke terjentat la....padahal xtaw da nak wat gaye ape dah...


woiiittt...ape la... studi3... huhu.....
xdok mud lerw....
ayumi jom tgok mubeee.... lalalalala..... daa...


Saturday, November 13, 2010

~KeRaNa KaU WaWa~


kerana kau aq mula kenal erti
~cinta~


kerana kau aq mula kenal erti
~rindu~


kerana kau aq mula kenal erti
~sayang~


kerana kau aq mula kenal erti
~cemburu~


apakah daya ku ini,


semua ini aq wat kerana kau
~WaWa~


X0X0X hohoho...

~Tentang Waktu~

Ambillah waktu untuk berfikir,

itu adalah sumber kekuatan....

Ambillah waktu untuk bermain,

itu adalah rahsia dari masa muda yang abadi...

Ambillah waktu untuk berdoa,

itu adalah sumber ketenangan.....


Ambillah waktu untuk belajar,

itu adalah sumber kebijaksanaan.....

Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai,

itu adalah hak istimewa yang diberikan Allah....

Ambillah waktu untuk bersahabat,

itu adalah jalan menuju kebahagiaan....


Ambillah waktu untuk tertawa,

itu adalah musik yang menggetarkan hati....

Ambillah waktu untuk memberi,

itu adalah membuat hidup terasa bererti....

Ambillah waktu untuk bekerja,

itu adalah nilai keberhasilan....

Ambillah waktu untuk beramal,

itu adalah kunci menuju syurga....


~HAMKA~


KaWan (^^v)


Mok kate, kawan 2 kan ibarat lebah, habis madu
sepah dibuang
.......

Ayoh kate, kawan 2 umpama bunga ros, dipandang cantik dipegang sakit.....

Tok kate, kawan 2 seperti air yang
mengalir.....

Wan kate, kawan 2 bak bulan dipuja dan disanjung tp nun jauh di sana....

Sedare kate, kawan 2 mcm makanan, kawan makan
kawan!!

Abang kate, kawan 2 seperti lembu mengikut saje ape dikata........

Kakok kate, kawan 2 tak ubah macam durian bau je busuk tp sedap dimakan...

Adik kate, kawan 2 macam biskut sekejap ade
sekejap takde.......

Aku kate, kawan 2 tak kisah ler camner.. walaupun dia 2 IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR, BAK BULAN, SEPERTI LEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM BISKUT!!! dia still kawan.. nok tau dok knape??? sekali aku dah berkawan ngan dia selamanye dia still
kawan aku...

Friday, November 12, 2010

~WaWa pUnYe PerAngaI~


..... hye




~saye kuat makan~




bile study saye slalu tertidow...






..saye ngadap laptop berjam2..





....bile penat saye pown tdow la...



.... saye asik mara2 ...
..nasib bex b saye paham.....



papepown yg pentg saye epy n idup.... .........





...mmuahhh...senyum sokmo deh...


~to my huby, sabar la n syg eak~

Thursday, November 11, 2010

offshore2..... adei...

awat la senang sgt................
50/50....ape yg aku duk ngarut pon xtaw....
bayangkn la...bese nye ramai yg kuar awal..
tp rini tidak....huhu....

~Karena Ku Cinta Kau~

Jika ada yang bilang ku lupa kau
Jangan kau dengar
Jika ada yang bilang ku tak setia
Jangan kau dengar

Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau

Jika ada yang bilang ku tak baik
Jangan kau dengar
Jika ada yang bilang ku berubah
Jangan kau dengar

Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau
Kau


Saat kau ingat aku ku ingat kau
Saat kau rindu aku juga rasa
Ku tahu kau slalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tahu ku cinta kau

Jika kau tak percaya pada ku
Sakitnya aku
Jika kau lebih dengar mereka
Sedih hatiku
Banyak cinta yang datang mendekat
Ku menolak
Semua itu karena ku cinta kau
Kau


Wednesday, November 10, 2010

~BISMILLAH.....


Mukjizat di sebalik BISMILLAH


BISMILLAH adalah sebutan/nama singkat dari lafaz 'BISMILLAHIR ROHMAANIR ROHIIM' yang bermaksud 'Dengan nama ALLAH Yang Maha Pengasih lagi Maha> Penyayang.'


KELEBIHAN-KELEBIHAN BISMILLAH..

1. Yang pertama ditulis Qalam adalah BISMILLAH. Maka apabila kamu menulis sesuatu, maka tulislah BISMILLAH pada awalnya kerana BISMILLAH tertulis pada setiap wahyu yang Allah turunkan kepada Jibrail..

2. ' BISMILLAH untukmu dan umahmu, suruhlah mereka apabila memohon sesuatu dengan BISMILLAH. Aku tidak akan meninggalkannya sekejap mata pun sejak BISMILLAH diturunkan kepada Adam. '(Hadith Qudsi)

3. Tatkala BISMILLAH diturunkan ke dunia, maka semua awan berlari ke arah barat, angin terdiam, air laut bergelora, mendengarkan seluruh binatang dan terlempar semua syaitan.

4. Demi Allah dan keagunganNya, tidaklah BISMILLAH itu dibacakan pada orang sakit melainkan menjadi ubat untuknya dan tidaklah BISMILLAH dibacakan di atas sesuatu melainkan Allah beri berkat ke atasnya.

5. Barangsiapa yang ingin hidup bahagia dan mati syahid, maka bacalah BISMILLAH setiap kali memulakan sesuatu perkara yang baik.

6. Jumlah huruf dalam BSMILLAH ada 19 huruf dan malaikat penjaga neraka ada 19 (QS. AL Muddatsir: 30).Ibnu Masud berkata: ' Sesiapa yang ingin Allah selamatkan
dari 19 malaikat neraka maka bacalah BISMILLAH 19 kali setiap hari. '

7. Tiap huruf BISMILLAH ada JUNNAH (penjaga/khadam) hingga tiap huruf berkata, ' Siapa yang membaca BISMILLAH maka kamilah kekuatannya dan kamilah kehebatannya. '

8. Barangsiapa yang memuliakan tulisan BISMILLAH nescaya Allah akan mengangkat namanya di syurga yang sangat tinggi dan diampunkan segala dosa kedua orang tuanya.

9. Barangsiapa yang membaca BISMILLAH maka akan bertasbihlah segala gunung kepadanya.

10. Barangsiapa yang membaca BISMILLAH sebanyak 21 kali ketika hendak tidur, maka akan terpelihara dari gangguan syaitan, kecurian dan kebakaran, maut mendadak dan bala.

11. Barangsiapa yang membaca BISMILLAH sebanyak 50 kali di hadapan orang yang zalim, hinalah dan masuk ketakutan dalam hati si zalim serta naiklah keberanian dan kehebatan kepada si pembaca..

Anda ada dua pilihan sama ada:

1. Biarkan saja tanpa bermanfaat untuk org lain...

2.Anda sebarkan @ forwardkan pada semua kenalan anda. sabda Rasulluah, ' siapa yang menyampaikan satu ilmu dan orang yang mengamalkannya maka dia akan beroleh pahala walaupun sudah tiada....
Smile